Szépség kívül – belül

Hiába a tökéletes külső, ha elégedetlenek vagyunk belső énünkkel, az mindenképpen kiütközik. A szín- és stílustanácsadással egy olyan folyamatot indítottunk el, amely segít a legelőnyösebb megjelenésednek a kialakításában.

Miután kívülről mindent megtettünk, sőt már az első néhány bókot is megkaptuk, önérzetünk, magabiztosságunk is megnőtt, gondoljuk végig, mi az, amit még tehetnénk azért, hogy a hatást fokozzuk!

Mi az, ami belülről hat a külsőnkre?

1. A napi táplálék

Étkezel-e naponta 3 vagy 5 alkalommal?
Ételeid tartalmaznak-e elegendő friss, nyers zöldséget, gyümölcsöt, rostot?
Ha a válaszod több esetben is a “nem” volt, ne érezd rosszul magad!
Legtöbbünk étkezési szokásaiban lehet találni javításra váró tényezőt. Viszont kapj az alkalmon és kezdj el változtatni. Nincs szükség drasztikus azonnali váltásra. Minden héten egyvalamit cserélj ki vagy ütemezz be! Így nem érzed majd kivitelezhetetlennek.
Például:
Első héten figyelj, hogy minden nap legyen reggeli, ebéd és vacsora a napszaknak megfelelő időpontban.
A második héten minden reggeli, ebéd és vacsora tartalmazzon valamennyi zöldséget vagy gyümölcsöt.
A harmadik héten minden étkezés egy almával induljon, és csak utána következzen az étkezés.
És így tovább, hétről-hétre mindig csak egy új lépés!

2. Cukor és adalékanyag-mentes folyadék

Itt is sokunknak “nem” a válasz, és a megoldás a fokozatosság lehet.
Például:
Minden fogmosás és minden étkezés előtt 3 dl tiszta víz. Ez menni fog?
Remek, mert napi 2 fogmosással és 3 étkezéssel már is elfogyasztottál 1,5 l tiszta vizet.
A bátrak belevághatnak egy 30 napos kihívásba is, ami minden tudományos cikknél jobban fogja számodra bebizonyítani, hogy mennyit számít a szépségednek a tiszta víz.
Kezdéskor készíts magadról egy smink nélküli, tiszta arccal fotózott szelfit! 30 napon keresztül minden nap igyál meg kb. 3 liter tiszta vizet! A 30. nap reggelén újra csináld meg a smink nélküli fotót magadról!

3. A mozgás

Tudom, hogy aki nem sportol rendszeresen, annak megvan rá a magyarázata, hogy miért nem teszi. Kevés az idő, költséges, bizonyos mozgásokhoz jelenleg nem megfelelő az egészségi állapota, stb.
Azonban ha beszélgetünk olyanokkal, akiknek a napi/heti rutinjuk része a mozgás hamar kiderül, hogy nekik is  megvan rá a magyarázatuk, hogy miért nem hagyják már ki az életükből.
Ha nem vagy ebben a pillanatban motivált keress magadnak követendő példát! Aki inspirál, akinek a személyisége vagy eredményei ösztönzően hatnak rád. És kezdj el valamit (bármit!) mozogni. Nem az a cél hogy leizzadj, hogy megerőltesd magad, hanem hogy elkezd keresni azt a mozgásformát, amiben örömöd leled. Sok helyen találsz már ingyenes próbaórát, vagy ismerősöd mellé is becsatlakozhatsz egy alkalomra, hogy kipróbáld azt, ami neki bevált, és idővel rátalálsz a sajátodra is!

4. A lelki béke

Milyen állapotban van a lelkivilágod? Szereted- e saját magadat? Örülsz-e az élet apró dolgainak? Tudsz-e másoknak örömet szerezni? Képes vagy-e megbocsátani vagy irigység, harag tölti ki a lelkedet?

Ha úgy látod nem jól működsz jelen pillanatban, akkor mit tudnál tenni, hogy lelked egyensúlyba kerüljön?

Ma már nem olyan magányos út ez. Sok tanfolyam, tréning és könyv áll rendelkezésünkre! A könyvesboltok – és szinte biztosan a barátaink polcai is – tele vannak ilyen témájú önfejlesztő könyvekkel. Még az is lehet, hogy a saját polcodon is lapul néhány. Ideje elővenni őket és újraolvasni. Az olvasottakat pedig alkalmazni.

A saját magunkért pozitív irányba tett változtatások a külsőnkön is meg fog mutatkozni, arcvonásaink pedig meg fogják köszönni!

Ha szeretnél a külső szépségedért tenni, akkor  várlak egyéni színtanácsadáson.

Ha szeretnél másokon is segíteni és egy új szakmát tanulni, akkor pedig válaszd a tanfolyamainkat. https://tarcsaymaria.hu/kepzesek/